Swiss Quality

Registration for Training


















  • Thank you very much for the opportunity to sharpen my scoring skills in the Excellence Assessor Scoring Calibration Online Training, based on the EFQM Model 2020. I needed this training to get more confidence with the scoring process. This training was very beneficial and important for me. It is worthy to mention that your professional support and teaching skills did really help me to understand the scoring process.

    Ms. Mona Ali, Manager, Doha, QA
  • Der Workshop war sehr informativ und und hat mir neues Wissen über Excellence geboten. Die praktischen Beispiele im Workshop wurden sehr an die Bedürfnisse der Teilnehmenden angepasst.

    Ms. Manal Al Nasser, Director, King Saud bin Abdulaziz University, Health Sciences in the National Guard Health Affairs, Riyadh, KSA
  • Das EFQM Leaders for Excellence (L4E) Training und das  EFQM Internal Assessor Training (IAT) waren die besten Trainings die ich je besucht habe. Ich lernte sehr viel in diesen Trainings. Die Diskussionen bei der Verwendung der Fallstudien, besonders die Anwendung des EFQM Modells in der Bildung, waren sehr hilfreich für mich. Ich kann beide Trainings, die von Dr. Karl J. Koller vom Institute for Total Quality Management (ITQM) durchgeführt wurden, sehr empfehlen.

    Mr. Khalid A-Wahaib, Qualitätsmanager, Ministerium für Bildung, Muskat, OM