Swiss Quality

Unsere Erfolgsfaktoren

Warum Kunden mit ITQM zusammenarbeiten

Um die Aufträge unserer Kunden zu deren Zufriedenheit zu erfüllen, verfügen wir über folgende Erfolgsfaktoren:

  • Hohe Kompetenz in Exzellenz, Qualitätsmanagement und Veränderungsmanagement
  • Konzentration auf praxisgerechte Massnahmen mit grösstem Nutzen
  • Ziel- und Ergebnisorientiertheit
  • Partnerschaften mit dem Kunden bei Konzeption und Umsetzung
  • Effiziente Arbeitsweise
  • Wahrnehmung der Vorbildfunktion
  • Hohes persönliches Engagement
  • Integrativer Ansatz
  • Brachenkenntnisse
  • Internationalität
  • Successfully attending the EFQM Training has helped me not only to realize the significance of change but to understand the importance of doing it right. The training days were very rich with information about how to lead the Excellence Journey of any organization. Dr. Koller delivered a very professional training. I am looking forward to applying my newly gained know-how in the workplace.

    Mr. Hamed Al Battashi, Manager, Oman Specialized Nursing Institute, Muscat, OM
  • Das von ITQM durchgeführte EFQM Leaders for Excellence Training war sehr interessant und wertvoll für mich. Ich schätzte vorallem die Best Practise Beispiele, die von Dr. Karl J. Koller präsentiert wurden.

    Mr. Abdulaziz A. Almahboob, Head of TQM Department, Assessor for the King Abdulaziz Quality Award, Eastern Province Directorate, Ministry of Education, Dammam, KSA
  • Thanks a lot for providing the Excellence Assessor Scoring Calibration Online Training, another enriching and insightful training opportunity for EFQM Assessors (Model 2020). The training helped me to further to develop my Assessor skills.

    Mr. Srinivasa Rao Pentapalli, Quality Management Lead, Petroleum Development Oman (PDO), Muscat, OM