Swiss Quality

Unsere Erfolgsfaktoren

Warum Kunden mit ITQM zusammenarbeiten

Um die Aufträge unserer Kunden zu deren Zufriedenheit zu erfüllen, verfügen wir über folgende Erfolgsfaktoren:

  • Hohe Kompetenz in Exzellenz, Qualitätsmanagement und Veränderungsmanagement
  • Konzentration auf praxisgerechte Massnahmen mit grösstem Nutzen
  • Ziel- und Ergebnisorientiertheit
  • Partnerschaften mit dem Kunden bei Konzeption und Umsetzung
  • Effiziente Arbeitsweise
  • Wahrnehmung der Vorbildfunktion
  • Hohes persönliches Engagement
  • Integrativer Ansatz
  • Brachenkenntnisse
  • Internationalität
  • The training was very beneficial for me. I learned during the three-day Assessor Training about Excellence and how I can conduct an assessment in an organization based on best practice standards. All leaders in government organizations should have knowledge about the EFQM Excellence Framework and should take actions to follow the best practice standards in their organizations. We would then be able to make improvements more quickly in all areas of government services, helping to bring our country forward.

    Dr. Khamis Al Kulaibi, Direktor für Training, Institute of Public Administration (IPA), Muscat, OM
  • Das EFQM Leaders for Excellence (L4E) Training von ITQM hat mir geholfen, mein Wissen über Excellenz zu erweitern. Ich schätzte sehr die Expertendiskussionen mit Dr. Koller. Das neugelernte Wissen konnte ich umgehend und erfolgreich in meiner Universität umsetzen.

    Prof. Dr. Vytautas Snieska, Chairman of the Quality Committee, Head of Economics and International Trade Department, Economics and Management Faculty, Kaunas University of Technology, Kaunas Lithuania
  • I learned not only about the EFQM Model and the best practice standards, I also learned a lot from the practical examples of the trainer. He enriched the training with his vast experience in Business Excellence.

    Dr. Sharifa Al Balushi, Head of Quality Assurance, Ministry of Higher Education, Muscat, OM