Swiss Quality

Unsere Erfolgsfaktoren

Warum Kunden mit ITQM zusammenarbeiten

Um die Aufträge unserer Kunden zu deren Zufriedenheit zu erfüllen, verfügen wir über folgende Erfolgsfaktoren:

  • Hohe Kompetenz in Exzellenz, Qualitätsmanagement und Veränderungsmanagement
  • Konzentration auf praxisgerechte Massnahmen mit grösstem Nutzen
  • Ziel- und Ergebnisorientiertheit
  • Partnerschaften mit dem Kunden bei Konzeption und Umsetzung
  • Effiziente Arbeitsweise
  • Wahrnehmung der Vorbildfunktion
  • Hohes persönliches Engagement
  • Integrativer Ansatz
  • Brachenkenntnisse
  • Internationalität
  • Ich habe an einem sehr inspirierenden und gut organisierten Workshop teilgenommen.

    Mr. Mohamed El-Molla, Chief Biomedical Engineer, Procare - Riaya Hospital, Al-Khobar, KSA
  • Durch das  EFQM European Assessor Training, durchgeführt von  ITQM, lernte ich über eine Excellenz Methode, nicht um über Excellence zu sprechen, sondern um Excellence auch anzuwenden.

    Dr. Stephan Ralf Abdulrahman Vogel, Quality Coordinator, Centre for R&D, SAUDI ARAMCO , Dhahran, KSA
  • "I have attended the EFQM Foundation and EFQM Assessor Training (Model 2020) with the purpose of refreshing and increasing my knowledge as Certified EFQM Assessor. I really felt happy to have attended this training with Dr. Karl Koller from ITQM, with whom I had attended a few years ago the EFQM Internal Assessor Training, and the Risk Management Training (based on the EFQM Model). Dr. Karl delivers his trainings in an efficient way, where he mixes knowledge with his experience in the area of Excellence. He also gives full opportunity for participants to interact effectively during the training. That helps participants to gain more knowledge, more good practices, and examples in Excellence to become competent Leaders for Excellence in their organizations. I thank Dr. Karl for his support and generosity."

     

    Besheit Almatrafi Besheit Almatrafi, Deputy General Manager, Zamzam Charity for Voluntary Health Services. Makkah Region, KSA