Swiss Quality
01.05.2018

Oman Post startet Journey to Excellence

=> 1. Mai 2018:    Unser Kunde Oman Post Company startet den Journey to Excellence (auf der Grundlage des EFQM Excellence Modells). Oman Post Company ist ein Unternehmen von ASYAD, einer Omani Government Holding Company. ITQM unterstützt Oman Post Company im Streben nach Excellence.


» Zurück zur Übersichtsseite

  • The EFQM Leaders for Excellence Training by ITQM gave me a very good understanding of TQM / Business Excellence.

    Mr. Jazi Al-Thobiti, Q.M.S. Supervisor, Bahri (National Shipping Company of Saudi Arabia), Riyadh, KSA
  • Das EFQM Leaders for Excellence (L4E) Training von ITQM hat mir geholfen, mein Wissen über Excellenz zu erweitern. Ich schätzte sehr die Expertendiskussionen mit Dr. Koller. Das neugelernte Wissen konnte ich umgehend und erfolgreich in meiner Universität umsetzen.

    Prof. Dr. Vytautas Snieska, Chairman of the Quality Committee, Head of Economics and International Trade Department, Economics and Management Faculty, Kaunas University of Technology, Kaunas Lithuania
  • The training helped me become a better Assessor, improve my scoring skills, build good relationships with other Assessors and be more familiar with the real work of an Assessor.

    Mr. Badr Al Abri, Excellence Manager, Public Establishment for Industrial Estates, Madayn, Muscat, OM